Pro dopravu Vašich zásilek doporučujeme dopravce PPL, případně výdejní místa PPL. Objednávky přijaté do 16:00 pro tohoto dopravce expedujeme týž den.

Jak reklamovat zboží

Reklamace

Reklamační řád internetového obchodu www.onlinesamoska.cz reflektuje právní předpisy ČR., veškeré reklamace řešíme dle platné legislativy ČR.

Reklamaci můžete uplatnit :

  • Zasláním zdarma přes Zásilkovna s.r.o. a to následujícím způsobem, stačí odevzdat zabalený balíček na kterémkoli výdejním místě Zásilkovny a nadiktovat kód 95589642, obsluha na pobočce nalepí štítek a pošle nám zboží.

https://www.zasilkovna.cz/pobocky

  

Doporučujeme:

  • Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete zasláním reklamovaného zboží.
  • Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit reklamační list

 

 

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Zboží můžete vrátit :

  • Zasláním zdarmapřes Zásilkovna s.r.o. a to následujícím způsobem, stačí odevzdat zabalený balíček na kterémkoli výdejním místě Zásilkovny a nadiktovat kód 95589642, obsluha na pobočce nalepí štítek a pošle nám zboží.

https://www.zasilkovna.cz/pobocky

 

 

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.